總網頁瀏覽量

2010年6月20日 星期日

父親節餐


 ( lee 個公仔真係超似我個肥佬)


今日父親節兩個心肝寶貝合資請老公飲茶,
老公開心極啦,
而我當然亦要有表示啦..
飲完茶就去買材料開工,
泡製今晚的父親節晚餐..
早前睇 (( darling's blog ))已流口水的-牛肉餡餅,
今晚就做比老公食..
跟著她 post 的每個步驟去做,
其間都好順利,
但到最後包餡時問題就出現了,
因我是用要轆的那款酥皮磚,
轆得幾下就()住木棍,點算???? 
call fian 求救,高手即係高手,
她說我磚酥皮回溫太久要放回雪櫃雪一雪… 
多得她指導問題即時解決,,多謝fian..



因gigi一家不吃牛肉,我都用上雞肉

看看成品!!!!自覺不理想﹏ 
幸各人都讚味道好香好味

芝士焗青口都係跟darling,
不過是自己想像製作過程,,  
哈﹏又好好味喎.

翡翠螺 拖一拖水就食得

哈哈笑薯餅 marco & tiffany 的至愛
 (不過有d面燶燶)

fian送贈的海南雞飯醬全部用罄, 
煮煮煮 (由廚房出來隻雞已解體,無全相影得到)

意大利粉+磨菇香草醬


老公滿唔滿意呀﹏   

父親節快樂




沒有留言:

張貼留言