總網頁瀏覽量

2010年12月2日 星期四

花朋果友聚 - 慶生辰@fian家



今次10人聚會在 fian府上 , 打擾主人家外,她還要包辦所有食物
看看多豐富, 一檯都放滿, 辛苦了 fian 
(清湯腩 / 焗燒肉 / 凍蟹 / 芝士蝦麵 / 
蟠龍鱔 / 蒸大蟶子 / 蘑菇餡餅 / 菜菜)
我們就負責 (食) 
fian 的手藝真頂瓜瓜,,
********************************************
甜品 - 滑滑椰汁榚..正

今屆既花壇小姐 :  冠 / 亞 / 季軍 上台領獎..

11個月大的 熹熹, 好可愛, 又乖巧....錫錫

我當然唔會放過攬仔機會,,,, 攬呀.

仲有 kartina 一樣攬﹏攬﹏攬﹏
有仔攬,有女攬, 加上fian送的禮物. happy happy 


窩心禮物 - (戚風蛋糕模) fian 知我四處都找不到這個 7寸模
特意找來送給我... 多謝,多謝, 多謝﹏

chris 做了tiramisu ,還寫上我的願望 - 買野唔駛睇價錢
好感動,,,,, 想喊!!!!!
又唱生日歌,,, 令到今次聚會變了我的生日會似的
好意外,,,,
多謝 fian 多謝 chris,,,多謝各位美女,,, 




沒有留言:

張貼留言