總網頁瀏覽量

2011年2月26日 星期六

無啦啦食魚生﹏

前兩天 fian 問我星期六(有無野搞),我不以為意的回了句 (問下老公先)
原來佢係有陰謀 
她要揾幫手消減這*((兩條大魚))* 紅鮋 及 鱆紅
地點就是我的寒舍
偷張相先.....
fian 約齊人,下午在火車站集合, 一行十人就向我家出發
其中一對貴賓是首次光臨,,,, welcome
fian 好叻叻, 先在家將大魚劏好起肉
再在我家大顯身手.. 片鱆紅

平平無奇的魚生經過貴賓<她>的一對(肉)手就變了 >>>>
登登登登﹏

 鱆紅花之卷   靚靚

另外一條紅鮋留待火鍋享用...

趁等人的時候,我們先嚐嚐餐前甜品
wongwong 精心泡製的 - 芒果布甸綠茶慕思蛋糕 (個名係我改)

內裏有心心, 好特別好窩心呢. 比wongwong十個叻

尚有 "小寶大寶 " 供應自家種有機蔬菜
真佩服她可以種得菜菜咁大咁健康
又比十個叻

人到齊,大家先吃魚生,,, 看看這位小姐, 人仔細細食得好狼呢 

吃魚生之後, 就是火鍋的開始....大家食得好開心

最後就是我家工人煮製的 - 咸菜炆紅鮋頭腩
幸工人姐姐廚藝訓練有數, 魚魚清碟 , 無失禮大家.

鳴謝 各位帶給我一個好開心的星期六 :
fian 的大魚
wongwong 的 靚靚蛋糕 + 美味肥牛
小寶大寶 的 有機菜菜
貴賓夫婦 的 木耳水餃 + 甜甜蓮霧
老公對我的愛, 愛至我的朋友.....

多謝各位光臨.....




沒有留言:

張貼留言