總網頁瀏覽量

2010年11月26日 星期五

我的生日禮物 @ 2010

2010-11月26日 FRI (晴)
今年沒特別為自己做生日蛋榚
亦沒作甚麼特別慶祝
只專心為本月生日之家人絞盡腦汁
製作精美蛋榚 及 訂位吃飯
家人開心即是我開心,,,,,,,
不過 生日禮物 就不可少.呀﹏
好現實呢 ....
 刻上我名字的唇膏 是 wilson 夫婦送的 (好心思)

靚靚外衣是 gigi 夫婦送的 (知我貪靚)

爸媽 + 老闆娘的利是
另外 4張$50 是 marco 送的窩心禮物,,
(每次回想都甜都漏)


事源 :::: 生日前一日病病沒上班..
食左藥成個人 wingwing下, 
晚飯後就(攤)係梳化睇 '義海豪情",
marco 走過黎同我講: 
「媽咪 你無同我去街我去唔到大眾書局呀,,,」
我聽到一頭霧水,
就問佢去大眾書局做咩, 你要買書咩????
marco 說: 「我要買蛋榚書比你嘛,比你做生日禮物, 
你係我零用錢攞200蚊,你自己買啦...」
(因他的零用錢是我保存的)
 再回想佢係星期六/日成日問住我會唔會去街啦..
老公聽到即問佢, 200蚊咁貴既蛋榚書???
marco回應老公 : 「唔知幾錢ga,,,有多咪當封利是比媽咪lo」
我即彈起身攬住佢 >3<
((仔呀仔,,,媽咪好開心,,, 錫晒你, 你封利是比媽咪.))
 哈哈﹏ 

仲有 ALEX 話送神秘禮物, 未知有幾神秘

容後告知大家...

沒有留言:

張貼留言