總網頁瀏覽量

2010年11月25日 星期四

母子同慶 birthday 2010

happy birthday to me & Alex
每年生日我都是與 alex 一同慶祝, 
因我兩的(新曆)生日只相差兩天(農曆)是同月同日,,,,,
記得當年懷著alex, 預產期是我生日1123,好興奮呀,,
心想母子同月同日出生,
做也做不出這巧合..多有意思!!  
 當年1123我就見紅入醫院,, 好準時呀! 
不過我就痛足廿幾個鐘 alex 才肯出來...
今年更特別, 
Alex 19歲 (19是人生一個循環) 
是新/農曆相偶的一年

又要花心思做蛋榚
Alex 喜夾 band 我做了個結他曲奇作裝飾的蛋糕
Alex 好意外好鐘意,,,,, 
還說吃了片曲奇一定考到八級了.
見到個仔開心我都好滿意

百利甜酒榛子雙層芝士.... 好好味喔.

今晚吃日本菜( alex 最喜愛的)
還有他兩個好朋友(日本仔,韓國仔)一同參與.


只顧吃拍了幾張就算....

祝願 Alex 開心快樂, 無憂無慮


即晚見到他在 facebook 的兩段留言
見到個仔開心, 等於收到份珍貴的生日禮物
即使今晚我淪為配角 
不過
別忘了許願
          
*  快d實現 :  買嘢唔駛睇價錢......*

沒有留言:

張貼留言