總網頁瀏覽量

2011年5月8日 星期日

2011母親節

[母親節]
前兩天 marco 已預告要請我飲茶(心中暗樂)
果然今日兩兄弟有商有量 (神神秘秘)
我懶理他們,只知我一定是得益者



曾sir想坐享其成,建議去"潮江春" 想食窮兩個仔咩...!!!
我要求好低,知道兩個寶貝有心已好安慰....
其間兩兄弟說要上廁所,,,,回來就拿了
好驚喜呀,,,即時每人錫一啖 
好開心兩個寶貝好錫我
更開心是他們兩兄弟有商有量... 一齊想些鬼主意.

見到曾sir有d酸溜溜呢.....
**************************************
而我就做了 - 桂花豆腐芝士凍餅 給mommy
mommy happy mother's day....

晚上我們3姊弟早已訂檯為mommy慶祝...



願天下母親
每日都是開心的母親節,,,


沒有留言:

張貼留言